Julafton

Firades hemma, coolt. Nu är den där tristessen som kommer, alla har begett sig hem och man letar lite slött efter något som går på tv. Det var inte som förr i tiden du man jämt testade sina nya julklappar, jag testar iofs en t-shirt som jag fick nu, men det är liksom en begränsad form av underhållning. Jag har fått kokbok och grytor, har jag ingen lust att leka med ikväll. Jag måste förövrigt uppdatera min 1987-elva. Johan Djourou (halvordinarie i Arsenal) och Gonzalo Castro (fem a-kamper för Tyskland) går in istället för Sevilla-backarna Crespo och Fazio. Laget blir de följande: Hart, Castro - Djourou - Pique - Drenthe, Fabregas - Mikel - Hamsik, Messi - Benzema - Rossi. 

God snaps på er. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback