Helg

Nu har jag tagit helg, men jag börjar ångra mig, det kliar lite i animationsfingrarna, jag tror jag kör klart Gustav III. Jag har i vart fall plantert upp hur jag ska bygga upp scenerna till vår nuvarande kung i huvudet, det känns bra.

 
Just nu lever jag världen i min egen lilla bubbla. Det gör man väl iofs alltid, men det har varit lite mer nu, övriga världen har jag ingen direkt koll på.

Fan, ibland är det som det är.

Jag kan förövrigt inte animera just nu, inväntar bakgrunder.


Imorgon blir det städning av rum. Alltid lika tråkigt. Det finns många tråkiga saker, men också en del roliga.



Kommentarer
Postat av: Adam K

Om du inte är allt för upptagen med din värld så kan du efter nyår kasnke kika in på FIF:s hemsida=)

En ny webbmaster gör sidan där.

Nämligen jag=)

HA en bra dag

2008-12-07 @ 14:15:27
Postat av: Simon

Där ska jag kolla in

2008-12-08 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback