Tajming och beslut

det är inte riktigt min grej de här två sakerna, ständigt görs felaktiga avvägningar av dessa saker. Det är väl bara att träna så blir det bättre.

Ett beslut för kvällen har jag dock redan beslutat om, och det lär inte bli misslyckat även om resultatet kanske blir det. Jag ska nämligen se på Romas första tävlingasmatch (nåja) för säsongen. Den italienska supercupen spelas nämligen ikväll klockan 20.45.

Två personer vars tajmning och beslut inte varit de bästa de senaste säsongerna är Baptista och Riise, förhoppningsvis ändrades det den minut de valda att skriva på för Roma. Riise kommer förmodligen växa till världens bästa vänsterback denna säsong och Baptista kommer bli den mest givna spelaren och räknas som den bästa spelaren i det brasilianska landslaget. Man kan ju drömma lite, jag drömmer om fotboll.





Kommentarer
Postat av: Adam K

Hmm, höjer sig alla som skriver på för Roma?

Chippen gjorde det inte iallfall.

Postat av: Simon

Absolut inte, mer önsketänkande.



Chippen har dock nog knappt aldrig varit bättre än när han var i Roma, det var dock inte bra nog för Roma.

2008-08-25 @ 00:17:15
Postat av: Adam K

Såg i expressens hemsida att ROma förloarde på straffar.

Det visar väl att Roma är att räkna med iår?

2008-08-25 @ 15:59:54
URL: http://www.offensivhockey.blogspot.com
Postat av: Simon

Det blir de nog.

2008-08-25 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback