Lätt bakfull

Och det känns bra. Det blev en ganska trevlig kväll, det är väl egentligen allt jag har att kommentera om kvällen. Jag slog förresten ett personligt rekord också, men det håller jag för mig själv.

Idag känns det som söndag, men det är endast lördag, det känns bra. Man får liksom en extra vilodag. Jävlars vad skönt det är, det är ju så det nästan så det känns bra att man inte festar ikväll, men bara nästan. Får se om jag egnar kvällen åt fotboll eller umgänge med människor. Fram till klockan 20 så ska dagen egnas åt fotboll iaf, efter det kansk lite socialation kan vara trevligt, vi får se.

FA-cupen är faktiskt ganska osexig, jag sitter här och väntar på att Bundesliga ska börja, jag och sen ser jag Arsenal-Liverpool på stream, detta ser ut att bli dagen då Arsenal definitivt spelar bort sig från chansen till att vinna Premier league.

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

tur för dig att du valde att var social... och kul att du gillade filmerna;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback