Reklam

Idag sände rjag radio och det tänkte jag göra lite reklam för. Klockan 21.00 sänder jag. Vid det här laget borde de få som är intresserade kunna klikca sig fram själv så jag länkar inte i inlägget.

Det jobbiga med radion idag är att det korckar med Champions League, varför ska alltid det problemet uppstå? Gaah. Som den proffsionella radioprataren jag är så går jag dock givetvis in med fullt fokus på sändningen. Vad programet ska handla om är ännu inte klart.

Mtt hemtena arbete har gått helt ok idag. Jag har skrivit upp till fyra sidor, det var målet att ha så mkt text gjort till idag. Vissa delar av texten som mjag har skrivit idag är inte riktigt färdigtänkt till ännu och det komme ratt göras någon gång i framtiden, aksnke imorgon. Jag har en fotnot kvar, sen har jag allt vad jag behöver gällande diskutering av filmer och texter som ingick i kursen. 

När jag har klarat mitt hemtentamål för dagen så ska jag nog hinna sätta migh och planera radion lite innan träningen. Mat ska också fixas.

Ha inte för höga förväntningar på programet nu, men det kommer att vara fullständigt briljant. Det kan jag gaarantera.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback