Något annat en fotboll

Nu ska jag försöka skriva om något annat en fotboll. Det är inte det lättaste så här på helgen där mesta delen av min existens kretsar kring den sporten. Just nu rullar Empoli-Inter på tv:n. Glädjeämnet där är att Chivu sitter bänk, eller fåtölj som bänkarna liknar numera.

Vi skulle i skolan se sen film som heter Dr.Strangelove. Pga av, just det fotbolll, så kunde jag inte se den filmen. När jag bläddrade igenom tablån så ser jag dock att filmen går klockan 22 ikväll. Jag ska kanske strunta att se på den jag har lånat och istället se den ikväll. Fotbollen är inte så där jätteintressant ikväll. 

Vad jag har hört om Dr.Strangelove så verkar det vara en intressant film. Om den påminner en del om de två andra vi har sett så komme jag nog inte ha någon lust att se hela filmen ikväll. Jag känner för att bli underhållen snarare att någon poäng ska visas upp under en annars ganska halvseg film. Film är inte riktigt min form utav hobby. Jag har   faktiskt ingen favoritfilm överhuvudtaget. Lite skrämmande är det, jag kan inte komma på en enda film som jag skulle ge en klar fyra eller högre i betyg. Jag har väl av någon anldening svårt att fasna i filmen värld, nä fotboll är något finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback