Meningslösa blogginlägg som skrivs för att man inte har något annat att göra samt ett försök att göra en väldigt lång rubriktext

(Chansen att göra rubriken längre försvann, det tog helt enkelt stopp)

Inlägg som man skriver finns det en potential till, eller också blir det platt fall. Oftast blir det platt fall. Det är lite som fylleinlägg, chansen till något vackert finns där men oftast svävar det bort till någon oförstålig röra. Idag hade jag dock tänkt träffa genipunkten och kreera ett helt fantastiskt inlägg.

Mening är en sak man tänker på ibland. Det är tillexempel ett lite småklurigt ord att stava tycker jag. Svårt att veta hur många n det ska vara. Visst det kan man höra och tjafs tänker väl ni med perfekt gehör. Men det har inte jag så skit på er ni som kan höra sånt ni idioter som använder era tarmar när ni bajsar. När jag tänker på mening nu så tänker jag på ordet som man använder när man beskriver en text som börjar med stor bokstav och slutar med typ?eller .(jag har rätt va?). Hur det fick sitt namn låter ju ganska uppenbart. Man gör något som ska ska en innebörd en mening. Det stämmer nu inte alls. Nu skulle jag ha kommit på en annan historia om hur ordet kom upp, men jag kom helt enkelt inte på en sådan historia. Den ena skulle innefatta en fisk och den andra Gustav Vasa, båda dåliga.

Nu ska jag bara skriva en avslutning på detta inlägg. Jag tänker så att det knakar, i stolen för att jag har svårt att sitta still när jag tänker. Varför inte avsluta med ett Bibelord? Ja det gör jag.

Tredje Moseboken 8:23

Sedan slaktades den och Mose tog av blodet och strök på Arons högra örsnibb, tummen på hans högra hand och stortån på hans högra fot.

Må Vishnu vara med dig, amen.


Kommentarer
Postat av: adam

Är du rastlös??

2007-09-13 @ 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback