Laddad, orolig och tombola

Helgen ser intressant ut, vänner alkohol, fotboll och smk. 

Det finns dock problem, som alltid. Dels så känner sig min kropp inte helt frisk, det är ett helvete, men söndag är ju vilodagen. En annat större problem för hälsan är Romas match mot Inter. Jag räknar kallt med förlust, det saknas vissa saker i Romas spel för tillfället. Oavgjort mot Juve och Fioretina är ok, men inte mer. Jag hoppas att Doni och Mexes gör en stormatch samt att Totti spelar som det geni han är, då kan det gå vägen. 

Problemet är att om det blir som  jag räknar med så kommer jag vara deprimerad när jag går på SMK. Som tur är så har jag inte så mkt alkohol hemma, så jag kommer inte att bli överdrivet full innan jag ska dit. Det komme rju vara positivt i allt elände som jag förväntar mig. SMK kommer säkert vara oerhört dåliga också.

Om det finns Tombola under kulturnatten så är allt bra, då finns det inget som kan gå fel.
  
Lite konstigt att jag gnäller och oroar mig för saker som inte har inträffat. Jag börjar bli lite gnällig så här på äldre dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback