Förvirring

Jag var nere hos studentbo precis och enligt dom bor jag på bredgatan 46. Han som var där hade inte jättekoll på situationen men han sa att jag skulle kunna fixa en sådan box. Jag fick skriva upp mitt telefonnummer och namn och så skulle snubben som har kollen på digital-tv inom studentbo och hyresbostäder ringa alternativt mejla mig i eftermiddag. Mobilen kommer jag inte ens lämna på mitt rum när jag ska gå på toaletten.
 
Detta ska lösa mig så att jag ska kunna kolla på den mesta fotboll som jag vill, serie a och champions league, mumma. Premier League när det är intressanta matcher så får jag streama eller gå på olearys. Sn är jag i Småland ibland och där har vi canalplus och då kan man alltsp se PL.

  

Kommentarer
Postat av: Tobias

Olidligt spännande :)

Postat av: lali

så mycket arbete för fotboll. ackackack.

2007-09-19 @ 14:34:51
URL: http://blogg.lali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback