Föda

Efter en morgon framför tv:n då jag råkade ha på tv-shops tv lite för länge vilket gjorde att jag inte kunde handla några söttsaker i affären. Det finns inte några i hela världen som är bättre på att förstöra ens självförtroende än det där jäkla tv-shop. Jag har även ätit lite mindre iadag då vilket gjort att jag nu är väldigt hungrig, nattmacka får det bli, att sova på en hungrnad emage är det värsta som finns, värren en tusen spikar i foten.


Jag år till och med lite broccoli idag (det var i min mikorätt). Om sanningen ska fram så tycker jag faktiskt att borccoli är ganska gott. En utav få sådana där grönsaker som jag kan äta i mat. Det är broccoli gurka och lite sån där sallad som jag kan äta, allt annat i grönsaksväg får ligga kvar på tallriken och ruttna. 

Imorgon ska jag äta nyttigt, jag lovar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback