Fan

Nu har det hänt, nu verkar det som att de har tagit bort kanalerna. Och bara för drygt fem timmar sedan, runt klocka 5 så stängde jag av viasatsport 1 som jag hade somnat till. Det var kanske sista gången jag stängde va den. Som tur är så är tv4plus kvar, annars hade det varit riktig kris på fotbollsfronten.

Jag måste höra av mig till Canaldigital och se om jag kan lösa det på någpt sett, jag vill ha lite mer kanaler och det står på studentbos sida att man kan få vissa. Det borde ju inte heller vara så svårt att få tillbaka kanalerna som de nyligen tog för mig, men man vet aldrig, alla är dumma i huvudet.

nu fick jag sådär jobbigt ont i magen som jag inte haft på flera månader, så att jag kknappt kan äta frukost. Detta beror förmodligen på stress, tack studentbo och canaldigital.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback