Det har löst sig

tio över tolv idag när jag var påväg ner för trappen till studentbo för att fårga om saker så ringde det i telefonen. Det var canaldigital. De sa att det hade blivit fel på något sätt, jag hörde inte riktigt och de sa även att jag nu kunde beställa. Så jag har nu beställt det jag vill ha. Dessutom sa han som ringde att han bjöd på startavgiften på cirka 600Kr, p.g.a sveda och värk antar jag.

Nu är jag glad och lättad. Snart kan jag se på nästan all fotboll jag vill i min trånga lägenhet på täppan. Nu var allt detta gnäll slut, härmed slutar 24timmarsavsnittet på denna blogg. Det blev lit mer än 34 timmar men vad gör det? Mitt gnäll är ju alltid intressant att läsa.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback