Den galna fotbollselvan

Här kommer en elva med elva på olika sett galna fotbollspelare. Antingen genom deras vårdslösa spel på planen, deras beteende utanför planen eller både och. Undra om någon tränare skulle kunna få detta laget att fungera. Jag väljer ut tränaren som jag tror är mest kompetent för det. Hans namn är Graeme Souness

Jens Lehmann

Fernando Couto - Marco Materazzi - Ben Thatcher

Lee Bowyer - Robbie Savage - Christian Poulsen - Joey Barton - El Hadji Diouf

Craig Belllamy - Antonio Cassano

Bänk.
Oliver Kahn
Lucas Neill
Antonio Filippini
Emanuele Filippini
Mido 

Kommentarer
Postat av: Adam

Totti är precis ingen Ängel heller, vad jag vet.

2007-09-29 @ 18:15:07
Postat av: Simon

Johan Davidsson är ett rövhål

2007-09-30 @ 00:05:35
Postat av: Adam

Denna gång var det ett skämt.
Sen skulle jag vilja att du nämner en enda anledning om varför du tycker så?
Plus att nämn en sak som Johan gjort som är värre än Tottis bravader?
Varsågod, det är bara att börja....1?
Däremot tycker jag att Hannula är ett namn som du nämnde nyss=)
Sen tycker jag synd om dig idag med tanke på resultatet jag såg, lider med dig!

2007-09-30 @ 01:34:26
Postat av: Simon

Johan är en exemplarisk spelare både på och utanför isen. Hans enda problem ör att han är ett rövhål.

2007-09-30 @ 11:43:50
Postat av: Adam

ÄR det allt du får ut dig om Johan Davidssons problem.
Ska vi söka på Totti så uppkommer det fler än Johans?

2007-09-30 @ 12:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback