Boris Becker

Han var rödhårig. Ibland kan dessa pigment spela än ett spratt, men nog om det idag.

VARNING FOTBOLL!
Idag är det landskamper, jag orkar inte med att ha en fotbollsblogg så det får stå här.
Det ska bli spännande. Flera väldigt viktiga matcher. Det blir att huvudkolla England-Ryssland på tv:n samt glippa till Frankrike-Skottland och sedan köra Ukraina-italien på stream. Det är det fina med stream, att man kan kolla på två matcher samtidigt.
 SLUT PÅ FOTBOLL

Nu tänkte jag skriva något om vår värld. Den vi lever på och det springer runt massa cyborger och posthumana människor. Undra hur många som bor i Rwanda som diskuterar hurvivda människan är posthuman eller ej. 

Om jag skulle ta och tatuera mig. Nej det ska jag inte, det gör ont och varför förfula något som redan är estetiskt perfekt? 

Kommentarer
Postat av: lali

perfekt. nu kunde jag skippa fotbollen helt utan problem. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback