Analys av mitt PL-tips

Nu  har det gått ett antal omgångar av Premier League och jag tänkte då se om jag tycker samma sak om lagen nu som när jag tippade. Jag skriver mitt ursprungstips och sen en kommentar under lagen. Länk till mitt gamla tips. och här är den nuvarande tabellen.

1. Chelsea (7)
Där var jag fel ute, de kan till och med få problem att kvalificera sig till CL känns det som nu.

2. Liverpool (4)
De blir farliga, jag är nöjd med tipset, kanske till och med skulle ha dom ett snäpp högre

3. Manchester United (2)
Ganska tillfreds med mitt tips, det blir tufft mellan plats 1 och 3

4. Arsenal (1)
Lite starkare än vad jag trodde, de kommer nog blanda sig i. Jag tror dock fortfarande att de är fär unga och orutinerade.
_________________________________________________________________________________
5. Tottenham (18)
Har startat dåligt. Jag tror de komme rmellan topp 5-8 nu,, ungefär som tidigare.

6. Portsmouth (5)
Nöjd med mitt tips.

7. Newcastle (8)
Nöjd med mitt tips.

8. West Ham (10)
Ganska nöjd med mitt tips

9. Aston Villa (9)
Hade nog tippat dom någon plats lägre

10. Everton (11)
Ganska tillfreds

11.  Manchester City (3)
Hade nog tippat dom någon placering högre.

12. Blackburn (6)
Lite högre.

13. Bolton (19)
Hyfsat nöjd, jag tror de kommer klättra lite sen.

14. Middlesbrough (13)
Nöjd.

15. Birmingham (14)
Nöjd.

16.  Reading (17)
 Nöjd.

17. Sunderland (15)
 Nöjd.
_________________________________________________________________
18. Fulham (16)
 Nöjd.

19. Wigan (12)
Nöjd.

20. Derby (20)
Nöjd.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag är nöjd me mitt tips hitills. Jag skulle nog bara göra en fyra fem förändringar och det är inga stora. Det har dock bara gått 8 omgångar och mycket hinne rhända innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback