Suck

Skriva blogg klockan  02.31 (började då) säger väl egentligen det mesta, kvällen var lite så där. Förutom att natten var ganska tråkig så lyckades jag råkade få i mig några munnar för mycket, oerhört irriterande och helt utan anledning.
Nu spelar jag jävla depplåtar innan jag ska sova. Just nu är det Queens Who want to live forever, passar perfekt (killing me softley är också med i listan som låten efter).

Fan

Fan.

blä.

Aja nya tag till helgen, ut ur kroppen jävla fjantalkohol.




always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life


Kommentarer
Postat av: Adam

Erkänn, alkohol är "jättebra" för kroppen, speciellt dagen efter=))

2007-10-26 @ 14:33:45
Postat av: Tobias

Alkohol må vara dåligt för kroppen, men ack så bra för sinnet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback