Marginaler

Marginlaer är en sak som händer ofta i saker. Det är små marginaler som avgör om min scatkabel ska funka,. Jag måste nog köpa en ny TV, ångest. Om jag har tur så kanske det finns någon jag kan få tag på med lite teknisk koll och det inte är allt för dyrt. Det är nämligen bara den irriterande detaljen som gör att tv:n funkar sämre.

Roma hade också småmarginaler imot sig mot United. Roma skapade lika många chanser. Tyvärr så var United mer effetkiva. En 1-0 förlust borta på Old Trafford är inte hela världen. Det saknas fortfarande lite lite i Roma för en stor titel, jag tror dock att chansen finns att de kan jobba det till sig. Den senaste tiden har Roma inte rikttigt haft marginalerna på sin sida, hoppas det kommer tillbaka lite senare under säsongen.

Angående skolskiten och det. Hur fan ska man hinna? Så mycket att göra och så lite tid.


Kommentarer
Postat av: lali

har du rca på din teve, du vet gul, röd och vit kontakt, så kan du göra om scartkontakten till rca och på så sätt ha teven ett tag till!

Postat av: Simon

Tack för tipset, verkar dock vara Ganska dåliigt med sådana tyvärr. Verkar endast vara ett scatuttag och ett kabeluttag.
Just nu så funkar alla kanaler utom canalpluskanalerna. Underligt är det

2007-10-03 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback