Att komma ut med sin musiksmak

Det kan vara en tuff sak att göra, det tar allt lite tid, iaf för mig. Man måste ju vara cool och häftig de första gångerna man möter människor, då vill man gärna se vad som är rätt innan man gör fel. Jag har nu kommit fram till att folk inte heller på ksm gillar min svensktopp och så ska det låta musiksmak, det är bra. Lite halvt det som är menningen med min musiksmak, att irritera folk då. En andra och ännu vikitgare menning med min musiksmak är att jag gärna vill att den ska vara trallvänlig så att man kan sitta och sjunga låten.

Korridorren var dock det tuffaste stället att komma ut med sin musiksmak, för då spelar man ändå musik som man ska gilla. Det finns ju ingen mening att spela musik som man inte gillar i sin ensamhet. Nu är jag helt ute med den dock känner jag. De första månaderna om jag spelade t.ex Tommy Körberg- Stad i Ljus och det gick någon i korrdorren så sänkte jag ljudet eller bytte låt, det gör jag inte längre. Den senaste gruppen jag kom ut med var förra veckan, det var faktiskt The Ark, jag fattar inte varför jag hade svårt att komma ut med dom. De är ju trots allt coolare än många andra jag har spelat.

Nu är jag ute! 

Kommentarer
Postat av: ROSE

Hejsan!
Vill du se några av de nyaste smyckena från Cocoo.se kolla in på min blogg och kommentera om vilket smycke du gillar bäst!

Postat av: olivia

the ark är ju såå bra, tänk one of us is gonna die young ! de är ju ascoola.. :)

2007-10-08 @ 15:51:57
URL: http://bloggisssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback