Ångest

Jag tror att jag har drabbats av en liten lätt ångest, det är någon jävla dimma som ligge över mig som omger mig. Tung är den på något sätt, och jag måste diska, det har jag behövt göra i några dagar nu. Alla problem börjar med att man måste diska.
 
Förmodligen så kommer sakerna jag har lite ångest över lösa sig när jag väl har diskat, så blir det alltid. Ett annat alternativ är att totalt knöla in sitt intresse i fotboll och lämna den vanliga världen, då kanske jag inte ens behöver diska. Enda problemet med det är ifall det skulle gå åt helvete för Roma, då sjunker man bara ännu mer.

Jag är just nu i valet och kvalet om jag ska lyssna på always look on the bright side of life eller om jag ska lyssna på Tears in Heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback