Tiden lunkar på

Tiden går fort men ändå i samma takt som tidigare. Bubblan som är runt en borde behövas spräckas men det orkas inte. Så man jag får väl gå runt i bubblan ett tag till. Kanske ska jag egna mig åt kvalet till den där musiktävlingen som är så intressant, alternativt någon hockey om det går. Träffa folk är relativt uteslutet, i alla fall större folksamlingar. Mitt eget omgänge är ganska trevligt, tyvärr blir jag inte guidad av Pekka Heino. Min stora idol ska nämligen inte jobba med den där tävlingen iår, inte som kommentator i alla fall.

Mitt förra inlägg kan ha gått tiden i förväg lite. ingeting är helt klart med radion till nästa säsonng och även de kvarvarande programen. Liksom Johan som se över erbjudanden så måste vi också se över likande. Det är nämligen många som är intresserade av att vara med i VJHISPR. Vi kanske får genomföra en uttagning där vi testar folk, förhandlingarna om en eventuell ny medlem går bra och det kommer bli klart till nästa säsong. Om det eventuellt inte skulle bli en ny medlem så beror det inte på bristande intresse utifrån utan att de sökande helt enkelt inte håller klassen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback