Ryssland

Ryssland är ett land som ligger i både Europa och Asien. Det finns några andra länder som också gör det, t.ex. Turkiet och Kazakstan. I Ryssland så har det funnits ledare som gillat att döda folk. Man kan förstå att de tycker det är kul ibland, jag tycker också att det är underhållande att döda folk. Jag tycker dock inte om att döda oliktänkande som ryssar utan jag tycker det är roligare att döda folk som tänker likt mig. På så sätt kanske jag kan uppnå ett sätt som gör mina tankar helt unika.   

Kommentarer
Postat av: individ

Hitlervarning?
Tänk att döda de som tänker som jag, jag kanske blir unik? Lyssna hur det låter!

Postat av: Jrgen

Jag håller med. Hitlers framgångar hade aldrig varit lika stora om han hade låtit sina liktänkande leva.

2007-05-29 @ 13:23:37
Postat av: Roger

Haha roligaste jag läst på länge! :D

2007-05-31 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback