Berör

Efter den heta kommenteringen på mitt föregående inlägg så kan jag bara konstatera att radion berör, de känns bra, speciellt med tanke på att vi tappat en lyssnare som istället numer kommer sitta i studion men det ska nog funka fina fisken.

Nu ska jag skriva om något helt annat, detta kan ju inte bli en radioblogg. Det är ganska bra att jorden är platt. Det gör så att man inte kan åka runt den.

Har någon tänkt på att om jag skulle ha fötts15 år tidigare så skulle jag inte ha någon mobol om jag var i samma ålder som jag är nu? Det har inte jag tänkt på.

Är det bara jag som tycker att jag bara skriver massa skit i bloggen nu för tiden?

 


Kommentarer
Postat av: Adam

Tänkte du på att du skickade in denna blogg exakt 00.00?

Ja, säg någon som skriver vettigt?
MEnar att skriva om sin egen dag är ej bättre.
Hur många är seriösa tiden ut då personer har blogg?

Fast du är nog lite extrem om det iallfall.

Ha en bra dag.

2007-05-09 @ 06:54:05
Postat av: Johan Gyllensten

Ojoj! här annonserar du ut att jag ska gå med i radion. Först måste jag se över alla mina erbjudanden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback