Toner för miljoner

För er som inte vet det så kan jag säga att jag sänder radio, det är jag och en till person som är oviktig som sänder. För er som inte vet vilken musik vi spelar så kan jag säga att vi spelar metal, dansband och lite annat. Idag har jag suttit och tank.. nej det har jag inte, det är ju olagligt, utan jag har köpt ett antal dansbandskivor så att jag till nästa program kan spela ordenligt med dansband.

Om ni om ni känner för att lyssna så gör det. Om ni inte känner för att lyssna så lyssna inte, men då missar ni något, fast det gör ni om ni lyssnar på det också. Du kan lyssna på nätet, addresen kan du hitta vid länkarna på denna sida.
 
 
Denna länk har inget med vårt radioprogram att göra, eller förresten, de kanske den har, hur som helst den är i alla fall ordentligt rolig. (lite irriterande bakgrundsmusik men jag orkade inte leta upp en annan version)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback