Tom

Jag är tom, i hjärnan. Den har varit igång egentligen hela dagen och tankar om olka saker har rörts runt i den från kl. 10 till nu, har jag då något vettigt att skriva här? Nej det har jag inte, men det har inte hindrat mig tidigare så varför skulle det hindra mig nu? På sätt och viss är det skönt när man känner sig helt tom i kropp och hjärna (inget dåligt rim här inte) för då känns det som man har lättare att somna, man bara lägger sig i sängen och slappnar av, men det lär väl gå åt helvete, men lär väl ligga vaken en bit i på natten bara för att ens egen kropp gillar att jävlas med en. Fast det känns som att jag kommer somna när jag lägger mig, jag håller ju ta mig fan på att somna i min osköna skrivbordstol. jag måste dock äta innan jag kan falla i sömn.

ps. Mitt ben har somnat, nu är det bara min övriga kropp som är kvar.

god natt Norrköping och Gud vare med dig!


Kommentarer
Postat av: Adam

har du pluggat sen kl.10.00?

2007-03-14 @ 13:00:28
Postat av: Simon

Jag hade matpaus och sedan hade jag en timmes vila innan träningen och sedan jobbade jag när jag kom hem från träningen till nästan 24, så jag hade lite fotboll utöver mitt skolarbete


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback