Rubrik

Imorgon, imorgon är det en dag. Då ska jag sända radio för första gången i mitt liv om du inte har något för dig så kan du lyssna, och om du har något för dig så kan du skjuta på det lite och lyssna. Jag har dock ett problem, dels är jag ej helt säker på tiden och sen är det CL. Jag kommer dokc att se Lyon-Roma i sin helhet på något sätt men det kommer bli lite stressigt. Just därför had ejga tänkt prata lite om stress. Just det Daniel ska hjälpa till vid sädningen också. Ni kan lysssna på programmet via denna sida.

CL imorgon och jag tänker inte ge ut samma mastodont skrivning om den turneringen, men jag tänkte iaf komma med ett tips.

Lyon-Roma, detta vinner Roma jag både tror och hoppas på det, både hoppas och tror.

Valencia-Inter, jag tror inte att Inter klarar detta, jag tror Valencia går vidare.

Livepool-Barcelona, Liverpool har ett fint utgångsläge, jag tror inte att det hjälper dock, Barca går vidare.

Chelsea-Porto, Jag tror att Chelsea vinner denna match.

Alla dessa matcher är stentuffa och det kan gå i princip hur som helst, ovanstående är dock mitt menningslösa tips. 

Slipsknut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback