Relativt komplikationsfritt

För det första så lyckades jag vakna och komma iväg i tid till samlingen trots tidsomställningen. För det andra så har jag tvättat utan att det har uppstått några egentliga problem, första gången jag lyckas med det! Jag lagade för övrigt mat under tiden också, fan jag börjar bli lite kärring. I och för sig var maträtten jag lagade en mikrorätt, så det kanske är lite mer ensamstående medelåldersgubbe över mig.

Jag har läst lite av mina senaste inlägg och sett att jag varit lite slarvig med språket. Jag ber om ursäkt för det. Världen är full och språkfascister och även jag är detta ibland (även om det inte märks på mitt språk), så jag förstår att vissa kan vara irriterade över vissa språkliga fel. Nu är det inte så många som läser denna blogg så jag vet inte om det är någon som blir berörd av min ursäkt. Eller förresten, jag vet en som blir berörd av min ursäkt och det är jag själv. Det var vackert av dig Simon.

Fan jag känner att jag måste korrekturläsa detta inlägg innan jag publicerar det nu. Det skulle vara lite dåligt om det var en massa stavfel och sånt i detta, men denna blogg är ju inte känd för sin kvalite så det kanske inte gör så mycket.


Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis till tvätten!

Postat av: Jrgen

Rätta dessa språkliga fel:

överigt
och
språkfacister
förstör
jag vet

2007-03-26 @ 14:15:29
Postat av: Tobias

Du kan rätta dessa också när du ändå håller på:

ensamstånde
kvalite

Nejdå, inte är det någon som bryr sig om hur man stavar. Så länge man förstår är det inte mycket att haka upp sig på, din ursäkt är godtagen :D

2007-03-26 @ 15:48:31
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback