Ranking

Jag har roat mig med att ranka lite fotbollsspelare. Jag kommer med ojämna mellanrum presentera vad jag kom fram till i denna bloggen. Vi börjar givetvis framifrån och med anfallarna

1. Francesco Totti, AS Roma
2. Thierry Henry, Arsenal
3. Didier Drogba, Chelsea
4. Samuel Etoo, Barcelona
5. Zlatan Ibrahimovic, Inter
6. Luca Toni, Fiorentina
7. Fernando Torres, Atletcio de Madrid
8. Wayne Rooney, Manchester United
9. David Villa, Valencia
10. Miroslav Klose, Weder Bremen

Detta är en objektiv och högst korrekt ranking. Om du inte håller med så beror det på att du har fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger inte emot nåt med tanke på min kunskap.
Kul att du gör ranking=). Menar kul och inte komiskt kul.

2007-03-18 @ 20:01:02
Postat av: Tobias

Du vet vad jag tycker :)

Postat av: Simon

Jag vet att du tycker att Henry ska toppa, mer vet jag inte, men med tanek på att du vet vad jag tycker om Totti så borde du vara nöjd med Henrys placering.

2007-03-18 @ 22:42:58
URL: http://folktomt.blogg.se
Postat av: Jrgen

Wayne Rooney skulle inte träffa en ladugårdsvägg med en bulldozer.

2007-03-18 @ 23:04:22
Postat av: Daniel

Kanske inte, men däremot en bulldozer med ladugårdsvägg.

2007-03-18 @ 23:10:21
URL: http://censurerat.blogg.se
Postat av: Johan Gyllensten

Alan Smith ska vara med på listan... varför kan vi disskutera någon annan gång.

2007-03-19 @ 19:26:19
URL: http://glasbutiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback