Positiv

Nu har jag till viss del kommit över gårdagens bedrövelser. Trots att jag idag har varit på svensk kassasevice köpt byxor och gått upp en storlek och köpt ett onödigt spel för lite pengar så känner jag ändå att jag har gått mod. Varför? jag har inte en jävla aning, men jag gör det i alla fall och det känns bra. Idag på morgonen så var jag säker på att jag skulle supa mig  ordentligt full ikväll, det är jag inte längre, nu känne jag mer för att ha trevligt med en sund mängd alkohol.

När jag kommer hem efter min shoppingtur så märker jag att mitt msn funkar! Det vänder nu jag känner det, alla kan misslyckas med något någon gång så även er kung, mästare och geni som ni alla dyrkar vid namn Simon Bjerkhaug.

Nu måste jag ta upp någort som inte handlar om mig för att... jag vet inte, men det är nog inte akademisk korrekt att bara skriva om sig själv. Nu är det inte extremt långt kvar till att Giro de Italia börjar, tänk vilka härliga eftermiddagar man kommer få då. Jag är osäker som vilka ställer upp och förmodligen vinner en italienare Girot, men jag tror nog ändå på Valverde. Fast det är klart Cunego kommer nog att kunna försvara de italienska färgerna på ett bra sätt, en sak är i alla fall säker, det kommer att bli spännande, grymt spännade!

Spelet jag köpte var förövrigt ett cykelmanager spel, nu vet jag vad jag kommer att göra för något när jag får tid över. Det kan komma att bli lite mindre inlägg på denna blogg, men det är inte alls säkert att det blir så.

Kommentarer
Postat av: sophie

oh..gillar du ciclismo..cykelsporter? ah..du skulle lugnt kunna ställa upp i vem vill bli miljonör här i italien då..varannan fråga r just om ciclismo och den maledetta giro d'italia...haha

Postat av: sophie

oh..gillar du ciclismo..cykelsporter? ah..du skulle lugnt kunna ställa upp i vem vill bli miljonör här i italien då..varannan fråga r just om ciclismo och den maledetto giro d'italia...haha

2007-03-02 @ 10:54:19
URL: http://qui.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback