Pluxus= lysande

Pluxus var lysande, har jag hört. Jag var iofs på spelningen men jag missade att uppfatta många av de ljuva tonerna av olika anldeningar. Trots att visa delar av blip-bloppandet var lysnade så uppskattade jag mest Lisas dj:insats. Trots toner från henne utan instrument så blev det ändå riktigt kul och trevligt för Simon. Simon dansade och Lisa blev inte arg för att Simon danseade orytmiskt, det var Simon glad för.  jag har tyvärr glömt bort vad min sista snaps hette, om jag inte var full nu så skulle jag slita mitt hår för att jag inte kom på det. tack vare den vänliga Max så fick jag reda på att det var någon form av blandning mellan jäger och gammeldansk.

Som sagt (man ska inte upprepa sig i en kunskapsöversikt) så var Pluxus lysande, det var rysligt bra, jag diggade alla tonerna och jublande emmlanåt genom att säga att ni är lika mycket Gud som Totti. Detta inlägg  har jag skrivit i mina sinnes fulla bruk och jag har absolut inte blivit påverkad av en eventuell drog.

Tack och hej penna och sudd!  

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

Eftersom jag var där kan jag intyga både på att Pluxus var suveräna och du Simon var nykter... i alla fall lite... till en början.

Postat av: Tobias

Kul att det var bra! Och tur att man får upprepa sig i en blogg ^^

2007-03-02 @ 10:08:27
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback