Nervöst

Idag är det nervöst, jag ska idag göra min första radiosändning och Roma spelar mot Lyon. Jag kommer att sända radion vid 21, samma tid som Champions League, men jag får offra mig ikväll. jag kommer att se reprisen av Roma Lyon på vs1 och när jag ser på matche  så ska jag vara helt ovetande om hur det gick, det kommer tat bli som en livesändning fast ändå inte så att säga. Här kan du lyssna på radion.

Jag fick faktiskt en uppenbarelse igår och jag vet vem som kommer att bli matchhjälte i mötet mellan Lyon-Roma. Simone Perrotta heter han som kommer att avgöra matchen.

image8

Jag kommer att vara ett nervvrak hela kvällen. Heja Roma!


Kommentarer
Postat av: sophie

usch. nu ska vi inte prata om champions league..inter (mitt lag) åkte ut mot sura sura valencia.. ;)
jag tål inte ämnet just nu. huga!

Postat av: sophie

men ja.grattis till roma...och heja spaletti, toscanas stolthet!..=) (en liten tröst)

2007-03-07 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback