Naken

Ibland gillar jag att vara naken, det kan vara skönt. Ett ställe som jag gillar att vara naken på är banken. Man skulle kunna tro att det är många som ogillar att jag går naken på banken, men det är det inte, de allra flesta tycker det är väldigt trevligt och de kastar trånande blickar på mig och nej jag har inte Internetbank.

Ett annat ställe som jag finner det vara trivsamt att vara naken vid är hemma. Man kan gå tunt och lufta kroppen på ett bra sätt. När man går runt och hänger naken i hemmet så kan man ibland titta på tv. Jag finner dock att ju högre status tv-programet har desto mindre lust känner man att vara naken, det känns inte rätt att blotta sig för Bonde söker fru helt enkelt. Idrott är också en sak som jag har problem att sitta naken och kolla på, nej det undviker jag, t-tröja med ens favoritlag samt ett par kalsonger är en perfekt till fotbollssändningar. Förmiddags-tv är det ultimata att kolla på naken och kanske göra lite armhävningar(3) samtidigt.

Till sist, du vill känna på min rumpa och det kan vi nog ordna på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback