Kulturarv

Så här lagom till slutet av ärvd kulturdelen i ksm så har jag varit med och påverkat allas vårt kulturarv. Det var igår jag gjorde detta stora bidrag till vår värld. Jag gjorde det genom att rösta på vilka underverk som ska bli de sju nya underverken. Jag röstade på följande:
Kinesiska muren
Pyramiderna i Giza
Macchu Picchu
Påskön
Stonehenge
Colosseum
Chichén Itzá

Jag tycker att ni andra människor också kan bidra till kulturarvet genom att rösta på detta. Alla ni fem som kommer att läsa detta.

Inte klokt av mig att kommentera min stavning. Genast kom språkfascisterna! 
Fast det är klart att de gör när jag stavar som en kratta när jag klagar på min egen stavning, det var ett öppet smashläge helt enkelt.

Förbannade disk!


 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Pyttsan! Jag tycker inte om kulturarv så min röst kan de glömma...

Postat av: Adam

Vet ej vad du tycker, men Taj Mahal bör nämnas av de sju nya?

Menar det är en "kärleksbyggnad åt en fru, en man med egna händer byggt endast i syfte till sin egen frus död.

Ha en bra dag.

2007-03-27 @ 13:25:58
Postat av: Simon

Bör tycker jag inte. Jag hade funderingar på att rösta på Taj. För mig så kom Taj dock endast topp tio, alltså inte bland de sju.

Om du känner att Taj ska vara med så kan du rösta.

2007-03-27 @ 17:29:30
URL: http://folktomt.blogg.se
Postat av: Adam

Ok,
Fast jag skrev bara min åsikt=)
Visst kan jag det om jag vill.
Klankar heller inte på andra om det blir så att Taj ej blir en av de sju.

2007-03-27 @ 21:58:55
Postat av: Simon

Ok. har du röstat?

2007-03-27 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback