Kryddor

Kryddar kan ibland vara bra om man vill piffa till maten. Jag själv har inte särskilt mycket kryddor i den maten som jag lagar själv. Det beror till stor del på att jag inte har orkat eller tänkt på att köpa kryddor. I det gemensamma köket så finns det lite olika kryddor, jag brukar dock inte använda de så mycket, varför vet jag inte, förmodligen för att det är en felkoppling i min hjärna. Jag använder i alla fall saltet och grillkryddan. En dag när jag kokade pasta så upptäckte jag att det inte fanns något salt i köket, vad tokigt det kan bli. Jag fick då äta pastan utan att jag hade saltat den.

Glöm inte detta. Om du har för mycket krydda på tomaten så kan du dö!

Länge leve studentkryddan ketchup!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testat Curry?
Curry nam nam=)

2007-03-22 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback