Ja!

Roma avancerade till kvartsfinal, så härligt, så härligt. Det var inte Perrotta som blev matchhjälte dock. Det var en laginsats, men det största hjältarna var nog ändå Totti som var bra, riktigt bra och Mancini som enligt Daniel Oden gjorde årets mål.

Idag är det dags för nya åttondelsfinaler. Jag har bestämt mig för att även tippa dom.(dock endast på bloggen, inget spel för pengar här inte.)

Arsenal-PSV, jag tror faktiskt inte att Arsenal klarar detta, jag tror PSV:s defensiv kommer att klara anstormningen, alltså PSV vidare.

Manchster U- Lille, United är för bra för Lille. United går vidare.

Bayer Munchen-Real Madrid, jag hoppas lite på Bayern, jag har dock en magkänsla av att Real kommer att vinna, men jag säger att Bayern vinner ändå.

Milan-Celtic, det kan nog bli tufft, men detta ska Milan vinna och det gör de nog också, Milan vidare.

Jag ber om ursäkt för eventuell sveda och värk som denna skrift om Champions League kan ha orsakat, men jag kunde inte hålla mig från att skriva om CL en dag som denna.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback