I min hjärna

Det finns egentligen inte så mycket i min hjärna. Nu finns det nog ännu mindre än i vanliga fall, eller snarare kanske mer, för det enda jag kan tänka på just nu är fotboll, skolan och till viss del radion. Så vad göra? Jag ska inte skriva så mycket om CL, jag säger bara att om ni vill veta vilka som gick till kvartsfinal från gårdagen så hänvisar jag till mitt tips från gårdagen här på bloggen, fan varför spelade jag inte?

Jag vet! Jag kan ge er ett musiktips,
detta är en rysligt bra låt, jag tycker om denna låt  mest tack vare den underhållande texten, videon till låten är också underbar.

Vill ni veta en hemlis, eller en liten halvtråkig grej? Då får ni läsa nästa menning. Om man skriver www.yputube.com så kommer man till www.youtube.com. Häftigt va? Eller en mindre intressant notis rättare sagt.

Puss på dig och jag hoppas du smeker din dator lite extra från mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback