Godis och nazister

Jag skulle kunna skriva om godis och nazister, men jag väljer att inte göra det p.g.a att jag inte gillar godis särskilt mycket.

Varför äter man inte saft med bullar längre? Jag saknar det, i och för sig gillar jag inte saft särskilt mycket, men ändå, känslan av att dricka halväcklig saft och äta bullar ute i naturen där getingar och flugor stör en så att man måste speeda i sig bullen, det var undebart. Jag kanske skulle börja med det igen. Eller nej förresten då måste jag ju fixa saft och köpa bullar och dessutom ta med en filt, de skulle bli lite jobbigt. Sedan är jag tveksamt ifall föräldrarna låter sina barn följa med mig för att äta saft och bullar, jag har uppnåt en ålder där man kan tänka sig att jag skulle kunna vara en pedofil, vilken milstolpe!

Vad svårt det är att välja vilken musik man ska ha på sin mp3. Ett annat problem angående den är att jag inte vet hurvida andra kan höra musken jag spelar. Så jag vet inte om jag kan spela trevliga sånger som Guldet blev till sand eller Stad i ljus av Tommy Körberg utan jag får köra låtar av lite coolare artister som Metallica och Bob Marely. För säkerhets skull så stod jag helt över Jöback och så sänkte jag ljudet när Körberg sjöng. 

Snart kommer fåglarnas revansch!

Kommentarer
Postat av: Adam

18-19 år pedofil???

Så länge man visar sitt jag och visar naturliga beteenden gentemot andra så kan du vara lugn.

2007-03-12 @ 22:32:45
Postat av: Simon

19-20 :).

Jo men ens naturliga beteende kan ju te sig konstigt för omgivningen även om ens intutioner inte är att utnyttja barn sexuellt så kan misstanken finnas mot personer i min ålder om man skulle bete sig på ett lustigt sätt.

Postat av: Adam

Jag v ar ej tydlig, menar naturligtvis naturligt i omgivningen.

sedan får du tolka naturlig på ditt sätt.

2007-03-14 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback