God morgon!

Gårdagen var en speciell anledning av några anledningar. Nu har jag inte längre kvar någon sammanfattning av litteratur att göra. Firandet av det var trevligt, i ett par timmar i alla fall. Sedan kom John Blund eller någon annan jävel och släckte lyset. Efter ett par timmar så lyckade jag i alla fall ta mig till hemmet lugna vrå. Jag sov i alla fall lugnt och fint.

Jag kom på en sak nu. Jag måste diska. Av alla sura saker som finns så är nog diska den suraste. Det är så att man funderar på att skaffa sig en plastservis om det nu inte skulle bli så jäkla mycket sopor utav det. Fan det krävs planering om man ska kunna vara lat, vilket helvete det är.

Nu ska jag ta upp ett ämne till för att få rätt mängd i bloggen. Jag vet bara inte vad jag ska ta upp. Jag skulle ju kunna prata om mina känslor för siffran 7. Siffran 7 kan vara bra att använda sig av ibland. Det finns inget annat tal i världen som beskriver en mängd av 7 på ett bättre sätt än just talet 7. Visst det funkar att säga 6+1 eller 3+4, men det ätr mer omständigt än just 7. Jag tänker avsluta detta inlägg med att tanka7 för att du finns. 7 du gör mitt liv mycket enklare, jag vet inte om jag skulle kunna klara av att leva utan dig.

Det blev visst ett ganska långt blogginlägg idag, och trots att det är långt så slutar jag inte skriva, jag kanske borde göra det. Nu kanske detta inlägg blev för långt för att någon levande individ ska orka läsa det, men va fan gör det, denna blogg riktar sig främst till döda. God vår på dig!

 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hmm, däckade Simon? :)

Postat av: Simon

1-1

2007-03-24 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback