En lördag

Drt här är en lördag. Jag har spelat fotboll idag, det gick så där, vi ska hur som helst spela imrogon också. P.g.a. fotbollspelandet imrogon så tar jag det lugnt ikväll, det är ganska tråkigt. Jag sitter här och funderar på vilka roliga aktiviteter jag kan ha.

Jag skulle kunna köpa lite snus och se hur det är att snusa, jag har aldrig snusat innan.
Jag skulle kunna läsa kursl... nä, det skjuter jag på lite till.
Jag skulle kunna spela lite musik, oj det var inget roligt, jag måste komma på roligare saker.
Jag skulle kunna
klättra ner från mitt fönster med hjälp utav lakan som sedan klättra upp igen.
Jag skulle kunna sitta och sitta i två timmar.
Jag skule kunna fylla alla mina glas med vatten och sedan dricka upp alla glasen.
Jag skulle kunna klä av mig naken och göra snöänglar ute.
Jag skulle kunna ringa 112 och säga att drottningen är gravid.
Jag skulle kunna ge bort alla mina pengar till rika människor och sedan ställa mig på drottningatan och sjunga i hopp om att tjäna ihop nya pengar.
Jag ska dock inte göra något av överstående aktiviteter utan jag ska givetvis kolla på toppmötet i den spanka ligan mellan Sevilla-Barcelona. När jag tänker på det mötet så är det inte alls tråkigt att vara hemma längre, nu är det faktiskt roligare att vara hemma. Om jag ska vara ärlig så visste jag inte att de möttes när jag började skriva detta inlägg, nu vet jag bättre och nu ska jag se på fotboll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte huruvida cykling är den tredje största sporten här..men ett massa tjatande om det r det iaf i tv-quiz programmen..=)

2007-03-04 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback