Lite olyckligt

Det kanske blev lite olyckligt på oilka sätt igår, det kommer mycket känslor och adrenalin som svallar. Elaka kommentarer och hånfulla jubel kan förekomma, någon slänger en mobiltelefon i backen, nån slänger ut tv:n, nån går in på toaletten och grinar och andra dricker öl och attackerar domare. Det finns olika sätt att hantera glädje ilska och runt fotboll. Dock kommer det en morgondag och då tycker jag att alla ska ta varandra i hand och sjunga  We shall overcome

Och en gång till
 

Kommentarer
Postat av: röv

ok, jag trodde den handlade om att skapa sin identitet genom de val man gör i livet. och att det fanns flera delar, typ både för kristna och ateister. men inte vet jag, är inte särskilt påläst.
jag är glad! gladare än dom du hängde med på matchen i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback