En varitant av Wiki

Detta är en ny intressant variant av Wikipedia. Vissa skulle säga att de är mer oberoende, de flesta skulle säga att den är mer beroende.
 
Sidan tar upp flera intressanta saker. Det finns bl.a. en artikel om Sverige. Där kan man hitta lite info om Sverige. De skriver också om en del kända svenska profiler. Det finns dock inga länkar till t.ex. Carl von Linne, Astrid Lindgren, Fredrik Ljungberg, Greta Garbo etc. Två svenska profiler finns i alla fall på denna sida, Alfred Nobel och en annan mycket stor svensk profil vid namn Åke Green. Det är bra att denna har med denna person som kämpar för kristnas rättigheter i Sverige Jag har även tidigare skrivit om Åke Green i denna blogg, jag länkar till det inlägget    

Kommentarer
Postat av: adam

länken till sidan du hänvisar till fungerar ej.
Däremot fungerar länken till min sida=)

2007-07-05 @ 20:01:50
Postat av: Simon

För mig funkar alla länkar

2007-07-05 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback