Sökning

Jag söker igenom två mycket välskrivna svenska kvällstidningars nätupplagor för att hitta någont att skriva om. På aftonbladet hittar jag inget direkt att skriva om, det måste intressanta är väl att cyklisten Ullrich avslutar sin karriär. På expressen hittar jag att de ger tigrarna levande mat, det är givetivs ohållbart. Djuren ska givetvis dödas utav en människa innan tigrarna ska få ta del av djuret, tigrar har för låg kompentens när det gäller att döda andra djur på ett smidigt sätt. Det mest intressanta efter det är att Gert Fylking har blivit far igen.

Jag fick ingen inspirationshjälp från de två kvällstidningarna som ni kan se, jag får helt enkelt fundera på något att skriva om själv. Senare idag så kommer förmodligen ett nytt inlägg, håll ut.

Kommentarer
Postat av: sophie

haha..när har kvällstidningar gett inspiration egentligen?.. ;)

jag skulle byta inspirationskälla..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback