Musik

igår var jag på fest i val. Det var en drogfri tillställning. Det var ett tag sedan jag var på ett uteställe och helt var utan alkoholintag. Det mest kända bandet för dagen var Billie the vision. Gårdagen var, en upplevelse.

Ikväll så är det dags för melodifestivalen, jag har ännu inte bstämt mig för om jag ska titta eller ej. Det får tiden utvisa. jag lånar ett textstycke från Magnus Uggla som kommenterar den beryktade festivalen:

Den värsta skandalen är schlagerfinalen,
där menlösa fån visas upp vartenda år, med sina nyvunna flammor,
presskåta mammor, som inför fotografer, står och ger autografer.


Jag önskar förövrigt Magnus lycka till i årets festival.

Om du har en gyrostallrik vill du dela den med nån eller tar du hela själv(Tobias)?

Jag har en gammal klasskompis som nyligen har startat en blogg, min rekomendation är att du läser den. Han heter Adam. Det är svårt är alltid svårt att beskriva personer, men med Adam kan jag sträcka mig till att säga att Adam är en man med principer. 
http://individ.blogg.se/
Hans blogg finns också länkad i min blogg under rubriken länkar.

Slutligen så hoppas jag på en fin Onsdag.

Kommentarer
Postat av: Johan Gyllensten

Tobias delar alltid med sig av sin gyrostallrik... jävligt snällt av honom.

Postat av: Tobias

Klart jag delar med mig! Frågan är om jag någonsin kommer äta gyrostallrik igen...

2007-02-04 @ 18:28:43
URL: http://tobikei.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback