Kunskap..bla

Nu har jag blvit klar med första delen av kunskapsöversikten. Det har mest varit amatörfilosofi och allmänt struntpladder om ingenting, men jag hoppas jag kan bli godkänd ändån.

Fan vad snurrig i huvudet man blir när man tänker på sådant. Jag mspet komma in på något annat. varför inte då nämna att Sverige tog medalj i mixstaffet i skidskytte. Det var bra, visst Norge och Tyskland ställde upp med lite halvtaskiga lag och de kom, men guld är alltid guld, precis som en serieseger alltid är en serieseger.

Serieseger, det får mig att tänka tillbaka på när jag vann serien med Långemåla IF. Det var härligt. Dagen efter var då enda gången någonsin som jag har varit bakfull i skolan. Nu stämmer ju inte den sanningen längre i och med att jag går i KSM. Apropå alkohol, imorgon blir det ännu mer kunskapsskrivning, man kanske ska vara full när man skriver den. På min gata finns det tydligen folk som bränner, man kanske ska hälsa på där imorgon. Till polisen kan jag säga att det sista jag sa bara var en lögn, ett skämt, till er andra, skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback