Jahopp

Idag var det trevligt i kyrkan, vi bad bland annat fader vår. Nu är det fotboll på tv, jag känner mig dålig, men jag orkar inte kolla på Catania-Fiorentina fullt ut utan jag följer den lite sömnigt just nu från datorn. Jag kanske rycker upp mig till andra halvlek.

Jag vill se spider-man 3 på bio. Jag har också från säkra källor fått reda på vilka som kommer att vara skurkar i den, förmodligen vet alla redan om det, men jag gillar att avslöja saker som alla redan vet. Jag pratar då inte vilka som kommer spela skurkarna utan vilka karaktärer från serien det kommer att vara. Det kommer att vara Green Goblin, Sandman och Venom.

En släktning till mig har nylgen klippt sig. Hon valde att raka skallen, en intressant look. jag har inte hunnit prata med henne och hennes förändring, men det kommer vi förmodligen att göra snart, vi har nämligen samtalsonsdag varannan onsdag. Hon läser dock inte denna blogg p.g.a. att hon är från USA och hon förstår inte den avancerade svenska som används i denna blogg.

För er som kommer hit för att läsa lite mer oseriösa inlägg så måste jag göra er lite besvikna. Imorgon och på tisdag så kommer denna blogg enbart att ägna sig åt Champions League och allt kommer att vara gravallvarligt.

Men resten av detta inlägg ska jag vara oseriös. Nu ett rim:
Ivan Campo använder schampo.

168071-5

Klapp i baken och slick i naveln, hej då ditt tiotåade missfoster!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du emot Ivan Campo?

Kom på dig till slut om din "släkting" i USA. Du nämnde det nämligen under gymnasietiden.
Från vilket håll är ni släkt?
HA en bra dag.

2007-02-19 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback