Ingen riktig söndag

Det här är ingen riktig söndag. Jag har kollat i kalendern och jag ser att det är söndag, men det är något som inte stämmer. När jag kommer hem ifrån kyrkan så känner man att det är något som saknas. Det är inte ens som en lördagseftermiddag när man kan se den näst bästa underhållningen, utan det är ingenting det är tomt, borta. Har jag kanske kommit till en parallell verklighet där undehållningen jag vill se inte existerar? Nej, jag vet att det inte är så (eller jag är iaf ganska säker på att det inte är så). Jag vet den egentliga orsaken,  men jag vill inte tro på det, jag vill inte känna vid den, jag vill inte att den sanningen ska existera. Fast nu är det så och det till min stora besvikelse och sorg.

Nu får jag väl försöka att läsa kurslitteraturen istället.

Kommentarer
Postat av: Adam

Ja, livet är inte en schlager alltid.
Synd att supportrar ska förstöra en helig söndag för dig. (menar det).
Hoppas allt löser sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback