Idag

De flesta vet nog vad det är för dag idag. Till er som inte vet vad det är för dag så kan jag avslöja att det är onsdag. Onsdagar betyder allt oftare fotboll. Idag kommer det att vara fotboll och nästa onsdag blir det Champions League, härliga  Champions League. Idag är det dock FA-cupen, Arsenal mot Bolton, jag vet inte vilka som spelar på hemmaplan och det skiter jag i tills vidare, om du mot förmodan skulle vara intresserad av det så får du ta mig fan ta reda på det själv.

Det har annars blivit alldeles för mycket Arsenal för mig denna säsong, jag vet inte varför riktigt. Det är egentligen ganska obegripligt att de kan få så mycket tv-utrymme med tanke på vilken fotboll de presterar. Det är väl David Dein eller vem fan som har ansvaret som har mutat tv-bolagen och inte bara tv-bolagen utan också svensk tv som gör att de jämnt visar detta lag. Det kanske kan bli en spännande match ändån, det är alltid intressant att se Bolton och deras kortpassningsspelande förnurliga och smånätta sätt att spela fotboll med Kevin Nolan, Nicky Hunt och Kevin Davies i spetsen.


Slutlligen, inget kan flyga i vakuum. Jag tycker för övrigt att Johan Gyllensten trots allt ska testa på om han verkligen inte kan flyga, min rekomendation är att han testar detta genom att hoppa från vattentornet.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag låter nog bli att kommentera det här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback