I väntans tider

Så här mitt i natten så väntar jag på att tvätten ska torka och super bowl ska starta. För superbowl ser det bra ut, det spelas nationalsången nu. Ganska underhållande syn fakiskt. Man har fått se soldater från bagdad stå uppradade och kolla, man har fått se en kvinna stå mitt i arenan och röra på händerna och huvudet på konstigt sätt, gjorde hon teckenversionen av nationalsången måntro? Cheerleader var hon definitivt inte.

Mitt tvätt då, min helvetes tvätt. Torktumlarjävlen verkar inte fungera. Så när det i stort sätt var klart (jag tog ut tvätten lite innan) så tog jag upp det, och det var genomblött. Inte kul,. Jag kunde inte ta det tillbaka för att torkskåpet var upptaget (inte min tid) och torktumlarten kan gå och hänga sig eller bli svald av en tumlare eller något. Så jag fick ta upp tvätten och hänga den på mitt rum, inte så lyckat. Värmen från de blöta kläderna gjorde att luftfuktigheten blev hög. Värmen steg då givetvis i rummet på ett otrevligt vis, det kändes som att jag hade åkt ner till sydeuropa eller något liknade. Nu börjar temperaturen återhämta sig, när tvätten är i tvättstugan och fönstret är öppet.

Jag försöker komma på något smart att säga nu. Tyvärr så komme rjag inte på något smart. Jag skriver då istället lite menningsösa oneliners (ni som kommer på ett bra svenskt uttryck till det skriv det så att jag kan byta):

Moskva ligger i Ryssland

Jean-Paul Sartes humansim är bara som kristendom fast utan en Gud.

Pablo Aimar ser ut som Frodo

Biblen är en bok med många böcker

Nu har superbow börjat och det blev touchdown direkt. fan jag vet inte ens vilket lag som är vilket, men det kommer jag nog komma på om ett tag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback