I natt jag drömde

Det var faktiskt igår natt och det var ingen dröm, men jag låg i sängen, ingen elektronik var på i mitt rum och jag låg bara och väntade på att sömnen skulle svepa in över mig. När jag låg där i sängen så blev jag helt plötsligt väldigt sugen på jordgubbsrulltårta, inte någon annan godsak utan det var endast jordgubbsrulltårta som jag ville ha! Jag började fundera på var jag kunde få tag i rulltårta 02.07. Jag kom fram till att det inte fanns någon butik i närheten som var öppen och sålde rulltårta. jag övervägde att knacka på och fråga mina grannar ifall de hade någon rulltårta men p.g.a. att jag kom till insikt att de förmodligen inte skulle ha någon jordgubbsrulltårta så jag släppte rulltårtetanken och föll i sömn. Fan vad sugen jag blev på jordgubbsrulltårta nu när jag skrev detta, får se om jag gör något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback