Hockey

Kors i taket! Idag har jag sett på hockey, sporten som annars mest är ett substitut för hormonstinna män att kunna tackla och slå andra män utan att de blir några följder. Jag var på en sportbar med ett antal klasskompisar. Eftersom att några av mina klasskompisar av någon outgrundlig anledning håller på LHC så hade jag förväntat mig att vi skulle se på just LHC. Nu visade inte sportbaren den matchen så vi fick se Djurgården - Luleå istället. Det var ganska trevligt där, jag kollade dock inte så mycket på hockeyn, utan jag satt mest och pratade och drack lite öl.

Det sägs förövrigt att Jesus grav har hittats. Det är tydligen en regissör vid namn James Cameron som har funnit fynden. Nu ska jag försöka komma med någon dräplig, ironisk eller kanske elak kommentar, men jag kommer inte på någon. 

God jul Jesus!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback