Förbannad

Egentligen ska jag inte skriva i bloggen när jag är så här jävla förbannad men jag gör det ändå p.g.a. att jag måste förmedla min ilska på något sätt mycket p.g.a. att msn inte funkar.

Jag har nu upptäckt att jag är helt jävla dum i huvudet och att jag inte borde gå på ett universitet, jag ska dock gå kvar bara för att jävlas med dom, haha era förbannade något. Jag har tydligen fatalt misslyckats med att förstå två frågor som var helt uppenbara om ur man skulle göra och på vilket sätt man skulle besvara dom.  Jag håller med om att jag mest sladdrat en massa skit och inte läs tillräckligt mycket av den förbannade jävla skit litteraturen. Jag får hålla med om allt men jag är förbannad som en känguro som precis har ätit kött och insett att det var hans mor han åt. Åh jag är så jävla deprimerad, jag förstår inte hur jag kunde misslyckats med denna spännande och givande uppgift som jag mer en gärna gjorde. Det enda postiva är att jag nu får gå ner i litteraturen och skriva om det intresanta som litteraturen tar upp ännu en gång, jippi!

Fan jagt vet inte vad jag gör och jag kan ju inte blanda ironi(?) med vad jag egentligen tycker på detta sätt, det är ju inte av akademisk klass. Jag är så arg så att jag funderar på att cykla ut till en bondgård och strypa en ko med kurslitteraturen. Fan jag kokar så mycket att sova är uteslutet. En sak är i alla fall bestämd, jag ska aldrig mer försöka hitta en för mig intressant infallsvinkel på en eventuell uppgift utan jag ska skriva om den tråkigatse infallsvinklen jag kan se eller hitta på.

Det är i alla fall tur att jag ska kompletera uppgiften till en lärare som jag tycker är väldigt bra och har stor respekt för.

Åt helvete,allt är åt helvete!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Delar delar av din islska även om jag nog till största delen är besviken. Tur att msn inte fungerade för dig heller iallafall ;)

Postat av: Johan Gyllensten

MSN verkar vara utslaget för alla boende i studentbos lägenheter

2007-03-01 @ 01:43:24
URL: http://glasbutiken.blogg.se
Postat av: Simon

Jo, jag är till stor del förbannad på mig själv också, samt irritation av att göra om skiten.

2007-03-01 @ 10:31:58
URL: http://folktomt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback